پروژه مهتاب ۲ (الدوز)

تعاونی: شرکت الدوز آذربایجان

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:1400

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه مهتاب ۲ (الدوز) 

پروژه مهتاب ۲ (الدوز) در منطقه ۲۲ شهر تهران ، غرب دریاچه چیتگر ، شهرک مروارید شهر جای گرفته است . لوکیشن این پروژه ، موقعیت بسیار مطلوبی در راستای سرمایه گذاری دارد . در شهرک مروارید شهر که برج مهتاب دو در آن قرار گرفته است بالغ بر ۵۹ پروژه ساخته شده است . البته در حال ساخت هم وجود دارد که این نشانه ای از ورود سرمایه گذاران و خریدارانی می باشد که قصد سرمایه گذاری ملکی را دارند . جهتِ کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در این زمینه با ما در ادامه ی این مطلب از خود همراه باشید .


خرید پروژه مهتاب ۲ (الدوز) در منطقه ۲۲ ؛

ما در این قسمت از مطلب خود می خواهیم به این پرسش شما که نحوه خرید پروژه مهتاب ۲ چگونه است ، پاسخ گوی باشیم . پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید .

واحد‌های پروژه مهتاب به صورت قیمتی قطعی و نهایی ، طبقه و واحد معین خرید و فروش می گردد . اگر که مایل هستید دقیق تر بدانید این گونه بگوییم که واحدهای پروژه مهتاب ۲ با قیمت قطعی و ضریب طبقات پانصد هزار تومان با شرایط ذیل به مرحله ی فروش می رسد ؛

v     دریافت چهل درصد به صورت نقد و در زمان عقد قرارداد.

v  شصت درصد به صورت اقساط چهل ماهه که ؛ « به هنگام تحویل بیست ماهه بوده و خریداران محترم سی درصد وجه واحد را پس از زمان تسلیم طی بیست ماه پرداخت می نمایند . »

توجه داشته باشید که شما دوستان عزیز می‌ توانید به دلیل نوسانات قیمتی موجود در گستره ی بازار جهتِ اطلاع دقیق از قیمت واحد های پروژه مهتاب ۲ با کارشناسان ما در ارتباط باشید . ما سعی می کنیم بهترین راهنما برای شما در زمینه خرید ملک و املاک در شهرک مروارید شهر باشیم .

پروژه مهتاب ۲ (الدوز) در چه مرحله ای است ؟

پروژه مهتاب ۲ منطقه بیست‌ودو تهران در حوالی دریاچه چیتگر از جمله پروژه‌ هایی می باشد که با پیشرفت بسیار عالی همگام شده است . این پروژه در حال حاضر مرحله پذیره نویسی را به پایان رسانیده و عضوهای خود را گرفته است. هم اکنون اگر که بدین پروژه نگاهی اندازید متوجه خواهید شد که در مرحله ی اسکلت بندی است .

دسترسی پروژه مهتاب ۲ (الدوز) چگونه است ؟

بهتر است درباره نحوه دسترسی چنین بگوییم که برج مهتاب دو در بلوار اصلی منطقه جای گرفته است که دسترسی بسیار مناسب ساکنین به برج را فراهم می سازد . دسترسی سریع به چهار بزرگراه همت ، حکیم ، آزادگان و تهران-کرج از دیگر مزیت های بزرگ این برج محسوب می شود ‌.

معرفی و مشخصات پروژه مهتاب ۲ (الدوز) ؛

بیایید کمی بیشتر با مشخصات پروژه مهتاب ۲ آشنا شویم . پروژه مهتاب ۲ در منطقه بیست‌ودو تهران ، قسمت غربی دریاچه چیتگر ، شهرکی با نام مروارید شهر خودنمایی می کند . برج مهتاب دو جزئی از معدود برج هایی می باشد که شخصی ساز است !

لوکیشن پروژه مهتاب ۲ شرایط بسیار مطلوبی جهت سرمایه گذاری دارد . در شهرک مروارید شهر که برج مهتاب ۲ در آن قرار گرفته است ، بالغ بر پنجاه و نه پروژه دیگر ساخته شده و در حال ساخت وجود دارد . این می تواند نشان دهنده ورود سرمایه گذاران و خریدارانی باشد که قصد سرمایه گذاری های کلان را دارند . همچنین شهرک مروارید شهر به دلیل قرارگرفتن در ورودی شهر تهران دارای آب و هوایی بسیار مطبوع و دسترسی آسان به دریاچه چیتگر ، پارک جنگلی چیتگر ، ایرانمال ، آبشار تهران و باملند است.

درباره شرکت سازنده پروژه مهتاب ۲ (الدوز) بدانید ؛

پروژه مهتاب دو چون برج تریتیوم جزئی از برج های شخصی ساز محسوب می شود و از دسته برج های تعاونی ساز منطقه چیتگر نیست ! سازنده پروژه مهتاب ۲ شرکت سرمایه گذاری صنعت ساختمان الدوز آذربایجان است ‌. ما از جمله رزومه کاری شرکت الدوز آذربایجان می توانیم به ؛ برج مهتاب ۱ چیتگر ، برج های مدرن و شیک مهتاب اردبیل ، برج مهتاب در شهر تبریز ، ساختمان پزشکان پاستور اشاره بنماییم .

در واقع برج مهتاب یک از برج های منطقه ۲۲ ، بارزترین سازه کمپانی الدوز آذربایجان می باشد که در شهرک مروارید شهر ساخته شده است و به اعضای آن تسلیم گردیده است .

مشخصات فنی و امکانات پروژه مهتاب ۲ ؛

پروژه مهتاب ۲ در قالب تک برج و ۲۳ طبقه که نوزده طبقه از آن مسکونی می باشد ، در حال ساخت و ساز است . در حال حاضر بخشی از کار ساخت این پروژه پیش رفته است و براساس آینده نگری کارشناسان حدوداً سالی دیگر کار ساخت و ساز به پایان خواهد رسید.

در هریک از طبقات این برج هشت واحد مسکونی قرار گرفته است که برای این برج چهار لاین آسانسور باربر همچنین نفربر در نظر گرفته شده است . واحد‌های این برج در سه تیپ ۱۲۸ و ۱۳۴ متری دو خوابه و ۱۷۲ متری سه خوابه طراحی گردیده اند . جالب است بدانید که به دلیل جانمایی و طراحی فوق حرفه ای تمامی واحدها از نقشه خوبی برخوردار می باشد .

واحدهایی که ۱۲۸ متری هستند کاملاً شمالی بوده ، واحد‌های دو خواب کاملاً شمالی و یا کاملاً جنوبی می باشند و واحدهای سه خوابه به دلیل قرارگرفتن در گوشه های برج از هر دو طرف دید دارند . از سویی خاطر نشان می شویم که پروژه مهتاب ۲ (الدوز) چون برج مهتاب یک و بسیاری برج های دیگر دارای امکانات عمومی چون ؛ لابی شیک و مجلل ، سالن اجتماعات ، باشگاه ورزشی ، امکانات عمومی و... می باشد .

ما از جمله مهم ترین مشخصات فنی برج را می توانیم در مواردی چون ؛ تحویل واحد با تمامی متعلقات چون ؛ کابینت ، کمد دیواری ، شیرآلات، مجهز به باند هلیکوپتر ، پارکینگ و انباری ، سیستم اعلام و اطفاء حریق ، و... خلاصه نماییم .

مهم ترین مزایای پروژه مهتاب ۲ (الدوز) ؛

v     امکانات کامل

v     قیمت مشخص

v     تراس هایی بزرگ

v     واحدهایی خوش ساخت

v     رزومه و سوابق خوب سازنده

v     مواد اوّلیه عالی و باکیفیت و مرغوب

v     پرداخت سی درصد ارزش ملک پس از تحویل

v     لوکیشن مناسب سرمایه گذاری پرسود و مناسب سکونت

صحبت آخر

ما در این نوشتار از خود سعی کردیم شما را با جوانب گوناگون پروژه مهتاب ۲ واقع در شهرک مروارید شهر تهران (منطقه ۲۲) آشنا بنماییم . همانطور که مطالعه نمودید با توجه به موقعیت جغرافیایی بسیار خوب و امکاناتی که در این پروژه در حال به کارگیری است ، یکی از بهترین ها هم در راستای سرمایه گذاری و هم سکونت می باشد . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید . 


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه مهتاب ۲ (الدوز)

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید