پروژه شمیم رحمت ۳

تعاونی: هوافضا

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:1404

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

شمیم رحمت ۳(نخل )

لوکیشن : کوهک (بلوارعلوم فنون)

سازنده : هوافضاسپاه

کاربری برج : تجاری مسکونی

۴برج (۴بال بهم چسبیده).  بصورت سهام هریک سهم =۱۰متر.  پرداختی پروژه: اقساط علی الحساب اقساط تا خرداد ۱۴۰۲ هرسهم ۱۹۰۰

توضیحات طبقات :

۲۶طبقه

۲۱طبقه مسکونی

۱پارکینگ .۱لابی.۲طبقه تجاری و تفریحی

۸واحددرهرطبقه جمعا ۹۰۰واحد

متراژها:۱۱۰تا۲۵۶

سازه :

بتنی

مرحله سازه :

تا طبقه ۱۱اسکلت زده شده ودیوارچینی

تاریخ تحویل

۱۴۰۴ تاریخ انتخاب واحدشهریور ۱۴۰۲

رزومه :

برج ترنج و امپریال تحویل داده شده



پیش خرید پروژه شمیم رحمت ۳ در منطقه ۲۲

خرید پروژه شمیم رحمت ۳ از طریق خرید سهام ارائه شده امکان پذیر است ، این پروژه متعلق به سازمان هوا و فضای سپاه بوده و به دلیل بالا بودن تعداد خریداران و افراد حاضر ، هر سهم را به گونه ای تقسیم شده تا تمامی افراد بتوانند سهمی در این پروژه داشته باشند .

پروژه شمیم رحمت ۳

پروژه شمیم رحمت ۳ یکی دیگر از پروژه های مسکونی _ تجاری بوده که در محله کوهک منطقه ۲۲ واقع شده است ، قبل از احداث شمیم ۳ ، شمیم رحمت ۲ و ۱ ساخته شده و تمامی خریداران رضایت کافی را داشته اند .

سازنده پروژه شمیم رحمت یکی از سازنده های معروف در زمینه ساخت و ساز محسوب بوده ، که توانسته درصد رضایت تمامی خریداران را کسب نمایند .

‌ما در این مقاله در رابطه با ویژگی ها و امکانات پروژه شمیم رحمت ۳ برای شما مطالبی جمع آوری کرده ایم ، شما هم می توانید برای پیش خرید واحد های این برج و کسب اطلاعات لازم با ما همراه باشید ‌.

برای پیش خرید آپارتمان در کوهک کلیک کنید.

متقاضیان با هدف سرمایه گذاری بایستی اقدام به خرید سهمی به میزان بودجه خود نمایند و با فروش آن ها به سود مطلوبی دست یابند ، اما کسانی که تمایل دارند صاحب یکی از واحد های مسکونی یا تجاری شوند ، می بایست سهم خود را متناسب با متراژ مشخص شده ای را دریافت نمایند .

برای خرید پروژه شمیم رحمت ۳ بهتر است ابتدا اطلاعات لازم از تمامی مراحل و امکانات آن را کسب کرده سپس با توجه به میزان بودجه و شرایط خود اقدام به خرید نمایید.

پروژه در چه مرحله ای است ؟

پروژه شمیم رحمت ۳ تمامی استعلامات لازم از سازمان های مربوطه را دریافت کرده است و هم اکنون در مرحله ساخت فونداسیون می باشد .

پروژه در چه ماهی تحویل داده می شود ؟

شما می توانید در ماه شهریور سال ۱۴۰۲ واحد های مورد نظر خود را انتخاب کرده سپس در سال ۱۴۰۴ تحویل بگیرید.

مشخصات پروژه

پروژه شمیم رحمت ۳ به دلیل طراحی منحصربه‌ فردی که دارد توانسته نظر تمامی سرمایه گذاران را به خود جلب نماید ، همانطور که می دانید ظاهر ساختمان یک فاکتور مهم بوده که در دید اول نظر هر فردی را به خود جذب می کند .

طراحان برای تولید این پروژه از خلاقیت و ایده های بسیاری استقبال کرده اند ، این مجموعه به صورت ۴ بال به هم چسبیده ساخته شده و ساختمان ها کامل به یکدیگر متصل نیستند . مابین هر ساختمان در هر طبقه یک حیاط به ارتفاع ۷ متر قرار گرفته است . این عامل باعث شده تا تمامی طبقات دارای حیاط مجزا و اختیاری نیز باشند .

تعداد طبقات برج به طور کل ۲۶ طبقه است ، ۲۱ طبقه به واحد های مسکونی تعلق گرفته ، یک طبقه به پارکینگ و یک طبقه به طور کل به لابی اختصاص داده شده است . برای واحدهای تجاری و تفریحی نیز دو واحد وجود دارد .

برای هر کدام طبقات برج ها ۸ واحد طراحی شده و در نهایت این برج ۹۰۰ واحد را در خود جای داده است .

متراژ واحد ها از ۱۱۰ تا ۲۵۶ متر متغییر است به همین دلیل شما می توانید با توجه به تعداد سهام خود و بودجه مورد نظر ، متراژ واحد ها را تعیین نمایید .

اسکلت برج ها به صورت فلزی و پیچ مهره می باشد که استحکام بالایی داشته و توانایی تحمل وزن بالا را نیز دارد ‌که در مواقع حساس مانند زلزله و غیره موثر خواهد بود .

امکانات پروژه

·        پروژه شمیم رحمت ۳ دارای لابی و لابی من به صورت ۲۴ ساعته می باشد .

·        سالنی ورزشی متناسب با انواع ورزش ها برای ساکنین مجموعه در نظر گرفته شده است که نیاز آن ها را برای رفتن به باشگاه برطرف خواهد ساخت .

·        همچنین پروژه شمیم دارای مهد کودک با کادری مجرب می باشد .

·        سالنی برای اجتماعات و مراسمات ، استخر ، جکوزی ، سونا از دیگر امکانات این برج می باشد .

حدود قیمت یا خرید امتیاز پروژه

شما برای محاسبه قیمت پروژه شمیم رحمت ۳ می بایست میزان واریزی و امتیاز را در نظر بگیرید ، وجه اولیه واریزی به روز ۸۹.۶۰۰ میلیون تومان و در ماه آذر ، امتیاز پروژه ۲۱۵ تا ۲۲۰ میلیون برآورد شده است .

تمامی قیمت های گفته شده با توجه به نوسانات بازار قابل تغییر است و شما می بایست برای دریافت قیمت به روز از طریق سایت های معتبر استعلام نمایید .

دسترسی پروژه چگونه است ؟

اگر بخواهیم پروژه شمیم رحمت ۳ را از نظر دسترسی مورد بررسی قرار دهیم ، خواهیم گفت این پروژه به اتوبان های بزرگی همچون همت ، حکیم دسترسی کامل داشته و شما می توانید برای سفر به نقاط مختلف ایران از طریق این اتوبان ها حرکت کنید .

مناطق تفریحی همچون دریاچه و پارک چیتگر ، دریاچه خلیج فارس از جمله مناطقی است که می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید و ساعاتی این این اماکن به تفریح بپردازید .

برای برطرف ساختن نیاز های اولیه خود لازم به طی کردن مسافتی طولانی نخواهید داشت ، بلکه مراکز خریدی همچون ایران مال و ... در نزدیکی این برج ساخته شده است .

نحوه خرید پروژه شمیم رحمت ۳

شما می بایست برای سهیم شدن دراین پروژه از طریق خرید سهام آن اقدام نمایید ، هر سهم دارای ۱۰ متر زمین از پروژه می باشد که برای افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند می توانند با توجه بودجه خود میزان مشخصی از سهم را خریداری نمایند .

اما کسانی که می خواهند صاحب یک واحد مجزا از برج شوند می بایست حداقل ۹ سهم را خریداری کرده تا واحد های ۹۰ متری دریافت کنند .

هزینه پارکینگ ، طبقه مورد نظر و مرغوبیت واحد به صورت مجزا پرداخت خواهد شد .

علت مرغوبیت پروژه شمیم رحمت ۳

۱-     قدرت خرید برای تمامی افراد

۲-     تعداد قسط کم

۳-     فول امکانات

۴-     نزدیکی به مراکز تفریحی

۵-     سابقه خوب سازنده

۶-     متراژ متفاوت

۷-     نزدیکی به مراکز خرید

۸-     قرار گیری در مکانی با رشد بالا

۹-     ساخت در کوتاه ترین زمان ممکن

 

چگونگی انتقال و خرید فروش

شما برای نقل و انتقال پروژه شمیم رحمت ۳ از این برج می بایست ابتدا استعلامات لازم را دریافت کرده سپس‌ با توجه به شرایط زیر معامله صورت بگیرد .

• فردی که قصد فروش ملک را دارد می بایست مالک قانونی و حقیقی باشد .

• فردی که قصد فروش ملک را دارد در معامله حضور داشته و در قید حیات باشد .

• ملک فروشی برای ارث یا مهریه نباشد .

• ملک فروشی توانایی انتقال را داشته و هیچ گونه ای جریمه نداشته باشد .

اگر تمامی نکات بالا قابل قبول بود می توانید امتیاز را با استفاده از یک چک بانکی انتقال دهید .

کلام پایانی

پروژه شمیم رحمت ۳ با برخورداری از چهار برج به صورت مجزا می تواند یک مکان خوب برای سرمایه گذاری و یا سکونت شما عزیزان باشد .

این مجموعه که در نزدیکی تمامی مراکز خرید مهم در منطقه ۲۲ واقع شده است و نیاز شما را به یک محیط با امکانات بالا تامین نماید . برای خرید واحدهای پروژه شمیم و دریافت اطلاعات بیشتر از با آسمان هوم در ارتباط باشید .


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه شمیم رحمت ۳

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید