پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی)

تعاونی: فراگستر یاران ۲۷

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:1403

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی)

در این صفحه از آسمان هوم یک نگاه کامل و جامع بر روی پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی) اعمال خواهیم کرد . ساخت این پروژه بر عهده کمپانی مطرح و صاحب نام تعاونی فرا گستر امید یاران ۲۷ می باشد . کیفیت و سطح حرفه ای این کمپانی را می توان با مطالعه رزومه کاری آن مشاهده نمود که در منطقه ۲۲ بسیار موفق عمل کرده است . در حقیقت سابقه کاری شرکت سازنده بیش از آنچه که فکر می کنید اهمیت دارد .

 برای مثال زمان تحویل پروژه بایستی بر اساس برنامه ریزی و در موعد مقرر انجام شود . چرا که یک تاخیر کوچک می تواند ضرر و زیان بسیاری را برای خریداران و حتی خود سازنده به وجود آورد .


مشخصات پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی)

با یک نگاه به آینده و ارزیابی مروارید شهر بدون شک برای شما روشن می شود ، که این منطقه از آینده بسیار درخشانی برخوردار است . این شرکت بهترین موقعیت مروارید شهر را برای احداث این پروژه در نظر گرفته است . از اینرو قطعاً پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی) از دسترسی مناسبی برخوردار بوده و برای سرمایه گذاری و سکونت یک انتخاب ایده آل تلقی می شود .

ساخت این پروژه به وسیله یک شرکت معتبر با کادری متشکل از افراد متخصص و کارشناس در حال انجام است . طبق تعهدات این شرکت در موعد مقرر واحد ها با بهترین کیفیت به خریداران ارائه و تحویل خواهد شد . از اینرو شاهد هیچ تاخیری در پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی) نخواهیم بود .

مجموعه تمام طبقات ۲۹ بوده که حدود ۲۵ طبقه آن مسکونی است ، در هر طبقه ۸ واحد ساخته شده که هر کدام از واحد ها با متراژ ۱۴۷ متر دارای ویو و چشم انداز زیبایی هستند . به گونه ای که می توان در تمام طول روز از روشنایی نور استفاده کرد . افزون بر این موارد سه طبقه پارکینگ و یک طبقه لابی را می توان در نقشه ساخت آن مشاهده کرد .

حدود قیمت امتیاز پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی)

به دلیل وجود نوسانات نمی توان بازه قیمت معینی برای امتیاز این پروژه اعلام نمود . از اینرو شما می توانید برای استعلام و همچنین دریافت راهنمایی با مشاوران ما ارتباط بگیرید . به منظور این که در رتبه بندی برای شما مشکل و اختلالی به وجود نیاید بایستی نسبت به پرداخت منظم اقساط حساس باشید .

نحوه پیش خرید امتیاز پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی) چگونه است ؟

برای پیش خرید کردن امتیاز پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی) در وهله اول شما باید نسبت به استعلامات مدارک و اسناد فروشنده در دفتر تعاونی اقدام کنید . پس از آن قولنامه و یا به عبارتی مبایعه نامه در مجموعه آسمان هوم به ثبت می رسد . نقل و انتقال پروژه مذکور در دفتر کمپانی فرا گستر امید یاران ۲۷ امکان پذیر خواهد بود .

شرایط خرید پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی)

همانند هر کدام از پروژه های در حال ساخت در منطقه ۲۲ شرایط خریدی برای این پروژه به وسیله شرکت سازنده در نظر گرفته شده است . واریزی جهت خرید این پروژه به دو آیتم مبلغ اولیه و اقساط تقسیم خواهد شد . افزون بر این مورد در پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی) خریدار بایست مبلغی تحت عنوان حق امتیاز به فروشنده بپردازد . با توجه به این موارد شرایط اقتصادی جامعه کاملاً در نظر گرفته شده و از شرایط خرید مناسبی برخوردار می باشد .

دسترسی پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی)

با استناد بر مطالب بالا ، موقعیت جغرافیایی این برج موجب شده که بتوان به بزرگراه شهید فهمیده ، بزرگراه شهید خرازی و بزرگراه حکیم به سهولت دسترسی داشت . از سوی دیگر دریاچه چیتگر که یک مکان تفریحی و گردشگری به حساب می آید ، در نزدیکی پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی) قرار دارد. در نتیجه ساکنین می توانند بدون این که در ترافیک شدید تهران گرفتار شوند ، ساعتی خوش و یک تجربه عالی برای خانواده خود رقم زنند .

علاوه بر این دسترسی راحت به حمل و نقل عمومی از دیگر مزیت های این برج در حال ساخت می باشد . این موضوع در کلان شهر ها به جهت مدیریت زمان بسیار حائز اهمیت است . از سوی دیگر بهره مندی از آب و هوای تمیز یکی دیگر از شاخصه های بارز این منطقه می باشد . شما می توانید هوای پاکیزه استنشاق و روز خود را با نشاط و سر زندگی آغاز کنید .

امکانات پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی)

امکانات عالی اعم از ؛ سالن بازی کودکان ، شوتینگ زباله ، هلی پد ، آسانسور حمل بار ، آنتن مرکزی ، سالن ورزشی ، اینترنت ، پارکینگ مهمان و ... برای پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی) در نظر گرفته شده است . علاوه بر این برترین شاخصه این پروژه را می توان در سیستم مدیریت مدیریت هوشمند BMS دانست . برخورداری از سامانه سیستم گرمایشی و سرمایشی نه تنها دمای مطلوب بلکه یک هوای مطبوع نیز ایجاد خواهند نمود .

پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی) در چه مرحله ای قرار دارد ؟

فونداسیون این سازه با رعایت تمامی اصول و استاندارد های ساخت به وسیله نیروی انسانی مجرب و تجهیزات نوین اجرایی به اتمام رسیده است . اکنون پروسه سفت کاری این پروژه رو به پایان و در آغاز روند نازک کاری قرار دارد . با توجه به بررسی این مراحل یک سازه محکم در حال احداث است .

خرید پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی) در منطقه ۲۲

خرید پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی) در منطقه ۲۲ با یک سری از پیش نیاز ها انجام می گیرد . به همین ترتیب ما در ادامه مهم ترین نکات را برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم ؛

نگاهی به سابقه شرکت سازنده

در پیش خرید ملک رزومه کمپانی سازنده اولین و آخرین حرف را می زند . چرا که تا حد قابل توجهی خیال شما را نسبت به اجرای شدن و کیفیت کار راحت خواهد کرد . در نتیجه این اصل مهم را ملکه ذهن خود کنید .

توجه به بند های مندرج در قرارداد

در پیش خرید ملک دقت به هر یک از بند های قرار داد از اقدامات مهم شما خواهد بود . چرا که این قرارداد پل ارتباطی بین شما و فروشنده است . همچنین سازنده را موظف به اجرای تعهدات خود خواهد کرد . انجام این کار نیازمند دانش و تجربه است .

توجه به قیمت پروژه

یک قیمت مناسب و عقلایی بر حسب موقعیت بایستی برای پروژه تعریف شود . قبل از توجه به قیمت ، شما به عنوان یک خریدار باید به استحکام سازه توجه کنید . برای وارسی می توانید به سراغ نقشه پروژه رفته و تمامی جوانب را بسنجید .

قشر فرهنگی پروژه

با دیدن این عنوان شاید شما تعجب کنید . ولیکن اگر از دید سرمایه گذاری به پروژه مذکور نگاه می کنید. بایست این مورد را در نظر بگیرید .

چگونگی مدیریت پروژه

به عنوان آخرین نکته باید به چگونگی مدیریت پروژه نام برده دقت کنید . در رابطه با پروژه هایی که مدیریت در حالت پیمانی اجرا می شود . با سرعت ساخت بسیار بالا در مقایسه با پروژه های مشارکتی مواجه هستیم .

با دقت بر مطالب بالا خرید پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی) در منطقه ۲۲ برای شما بسیار راحت و آسان خواهد شود. به خصوص اگر در تمامی مراحل پیش خرید یک مشاور شما را همراهی نماید .

مراکز مهم شهر

فاصله ((km

بانک

۱

مرکز خرید

۱

بیمارستان

۲

فرودگاه

۵

دریاچه چیتگر

۳

ایستگاه مترو

۳

سالن های ورزشی

۳

پارک و فضای سبز

۱


فاصله پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی) تا امکانات شهری

پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی) در چه سالی آماده تحویل می باشد ؟

در رابطه با چنین پروژه های عظیمی اگر مدیریت درستی اجرا نشود پروژه با شکست مواجه خواهد شود . خوشبختانه مدیریت هدفمندی بر روی پروژه مذکور اجرای شده است . در نتیجه با توجه به اینکه پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی) به سرعت در حال طی نمودن مراحل ساخت می باشد . شرکت سازنده ، زمان اتمام این پروژه را سال ۱۴۰۳ اعلام نموده است .

کلام پایانی

برای کاهش ریسک سرمایه گذاری و ضمانت و اصالت پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی) می توانید ، نگاهی به رزومه شرکت سازنده داشته باشید . پروژه نام برده با توجه به دسترسی بسیار مناسب ، شرایط خرید ایده‌آل ، امکانات عالی یکی از بهترین انتخاب در میان پروژه های مروارید شهر می باشد . برای اطلاع از پروژه های مروارید شهر و دریافت استعلامات مورد نیاز می توانید از راهنمایی های کارشناسان مجموعه آسمان هوم استفاده کنید . از شما متشکریم که در این مقاله تا انتها ما را همراهی نمودید . 


نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه لشگر ۲۷ (سلیمانی)

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید