پروژه پدافند هوایی

تعاونی: پدافند هوایی ارتش

پیشرفت

%

شروع پروژه:1397

پایان پروژه:1403

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پروژه پدافند هوایی

پروژه پدافند هوایی ارتش در منطقه ۲۲ تهران در پهنه C شهرک چیتگر در حال ساخت است . تعاونی مسکن پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش ( از تعاونی‌های مسکن معتبر و شناخته شده دولتی ) مسئول ساخت این پروژه عظیم می‌ باشد‌ .

مشخصات پروژه پدافند هوایی

 پروژه پدافند هوایی ارتش در جبهه غربی دریاچه چیتگر ، شمال اتوبان حکیم و باغ ملی گیاه شناسی و همچنین غرب بلوار پژوهش و قسمت شرقی پروژه H۲ نیروی هوایی و برج مرجان قرار گرفته است .

پروژه فوق در زمینی به مساحت ۲۲۵۰۰۰ با دو‌ برج مرتفع در حال ساخت است . هر یک از این دو برج نقشه‌های مخصوص به خود را دارند و به نام برج‌هایH و C خوانده می ‌شوند .

برج C از دو بلوک مربع و یک بلوک مستطیل شکل در۳۲ طبقه و برج H در یک بلوک۴۰ طبقه ساخته خواهد شد . در کل تعداد واحد‌های هر دو برج ۵۶۰ واحد مسکونی با متراژ های متنوع ۱۸۰ ، ۱۲۰ ، ۹۰ ، ۶۰ و۲۴۰ متر می‌باشد .

 همانطور که در بالا ذکر شد این واحد‌ها نقشه یکسانی در هر دو برج ندارند و پلان هر واحد در یک بلوک نیز با توجه به متراژ متفاوت است . این مسئله دست شما را در انتخاب واحد بر اساس متراژ و پلان دلخواه باز گذاشته است .

در هر طبقه برج‌های دوقلو ارتش۸ واحد یک تا سه خوابه، با توجه به متراژ واحد قرار دارد . واحد‌های جنوبی برج H به دلیل اینکه رو به ویو باغ موزه گیاه‌شناسی هستند ، از ارزش بیشتری نسبت به سایر واحد‌های دیگر برخوردارند .

در برجC نیز بلوک شمالی و واحد‌های شمالی آن به دلیل ویو زیبا با ارزش تر بوده و متقاضیان این واحد‌ها بیشتر است .

امکانات پروژه پدافند هوایی

طراحان و سازندگان برج‌های دوقلو ارتش به تمام جنبه‌های راحتی ساکنین این برج‌ها اهمیت داده و این برج‌ها را با امکانات زیادی مانند سالن ورزشی ، سالن اجتماعات ، لابی من شبانه روزی ، سیستم مرکزی سرمایشی گرمایشی ، آسانسور نفر بر و آسانسور بار‌بر مجهز کرده اند‌ .

دسترسی پروژه پدافند هوایی

برج‌های دوقلو پدافند در منطقه ۲۲ تهران در شهرک تفریحی و خوش آب و هوای چیتگر در حال ساخت می‌باشند . در این منطقه تمام امکانات رفاهی ، آموزشی ، خدماتی ، درمانی و عمومی وجود دارد .

 شهرک چیتگر در جنوب پارک هزار و یک شهر ، شمال پارک چیتگر و باغ ملی گیاه‌شناسی ایران و چهار باغ قرار دارد . پروژه پدافند هوایی در پهنه C منطقه ۲۲ تهران به تمام وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی مستقیم داشته و این شهرک فقط ۱۲ کیلومتر با فرودگاه مهرآباد فاصله دارد .

 پهنه C یا نارنجستان دارای تمام امکانات حمل و نقل عمومی همانند مترو ، اتوبوس و تاکسی است . همین طور از طریق بزرگراه‌هایی چون بزرگراه تهران – کرج ، آزاد راه حکیم ، آزاد راه همت و آزادگان تردد به شهر تهران و کرج با وسیله نقلیه شخصی بسیار آسان و راحت می باشد .

در اطراف برج‌های دوقلو ارتش مراکز خرید ، اقامتی و تفریحی چون ایران مال ، رز مال ، بام لند ، پارمیس ، پارک آبی ، هتل المپیک وجود دارد که نه تنها سبب بهبود رفاه حال ساکنین این منطقه شده ، بلکه روز به روز بر ارزش مالی املاک سرمایه گذاری شده در این منطقه می‌افزاید .

در شهرک چیتگر انواع مراکز علمی و آموزشی از جمله ؛ پژوهشگاه های صنعت نفت ، ژنتیک ، علوم انتظامی ، پلیمر و پتروشیمی ، مدارس دخترانه و پسرانه در تمام مقاطع نیز وجود دارد .

 نحوه پیش خرید پروژه پدافند هوایی

نحوه پیش خرید واحد از برج‌های دوقلو پدافند هوایی به دو صورت امکان دارد . همانطور که گفته شد این برج ‌ها با مشارکت تعاونی ارتش و شرکت خصوصی آرین سازه در حال ساخت است . یک راه پیش خرید و گرفتن امتیاز به طور مستقیم از تعاونی خصوصی سازنده است.

سهم این دو شرکت در فروش هر دو برج ۶۰ به ۴۰ بوده ، به این مفهوم که سهم شرکت خصوصی یعنی آرین سازه بیشتر از سهم تعاونی دولتی است . برای آشنایی بیشتر با جزییات بیشتر پیش خرید پروژه پدافند هوایی با مشاورین سایت آسمان هوم در تماس باشید .  

زمان تحویل پروژه پدافند هوایی

این پروژه در سال ۱۳۹۷ شروع به کار نموده و در سال گذشته پیشرفت بسیاری در برج C داشته ، به طوری که علاوه بر نصب ستون‌های بخش سوم ‌و بخش چهارم ، دیوار جدا کننده بتنی نیز در این برج ساخته شده است .

در برج H نیز می‌توان به پیشرفت در نصب تیرهای بخش سوم و چهارم و اجرای تراز سقف بخش چهارم اشاره کرد . با توجه به این روند ، می‌توان به قول سازندگان در مورد زمان تحویل اعتماد کرد .

سازنده این پروژه یعنی تعاونی آرین سازه زمان تحویل آن را سال ۱۴۰۲ برآورد کرده است ، با توجه به تورم روزبه روز قیمت مسکن ، این شرکت باید در زمانی که وعده داده واحد‌های پیش فروش شده را در زمان معین به خریداران واگذار کند .

با توجه به سابقه عالی و تجربه بالا این دو شرکت در ساخت پروژه‌های مسکونی و پیشرفت پروژه ، هیچ نگرانی در مورد زمان تحویل واحد‌های این دو برج وجود ندارد . با خرید امتیاز یک واحد ، در مدت زمان کوتاهی مالک یک ساختمان مسکونی می‌شوید که روزبه روز در حال رشد و ترقی است .

قیمت واحد پروژه پدافند هوایی

تا به حال قیمت پایه برای واحد‌های دو برج دوقلو پدافند هوایی تعیین شده و با تکمیل پروژه قطعا قیمت آن بالا خواهد رفت . اگر قصد خرید یک واحد از این پروژه را دارید نخست باید امتیاز آن را که یک قیمت ثابت است ، خریداری کنید .

 پس از اخذ امتیاز باید بر اساس سطح مالی خود ، میزان قیمت اقساط را در طول یک دوره زمانی خاص تعیین و پرداخت کنید . در نهایت با اتمام پروژه با توجه به تورم حاکم بر بازار املاک ، قیمت نهایی هر واحد بر اساس متراژ معین و باید مبلغ فوق را تسویه و واحد خود را تحویل بگیرید .

در پایان مبحث مربوط به قیمت پروژه پدافند هوایی باید اضافه کرد که عوامل مختلفی چون ؛ متراژ ، طبقه ، ویو ، جهت ، نقشه ، در قیمت نهایی واحد موثر هستند . پس تمامی واحد‌‌های عرضه شده در یک بلوک قیمت یکسانی ندارند.

خرید امتیاز پروژه پدافند هوایی

برای خرید امتیاز واحد‌های برج‌های این پروژه دانستن این نکته لازم است که تعدادی از واحد های هر یک از دو برج بین سازنده خصوصی ( آرین سازه ) و تعاونی ارتش تقسیم شده است ، در زمان خرید امتیاز، شرایط هر شرکت برای واگذاری امتیاز متفاوت بوده و باید این شرایط را به خوبی بررسی و مطالعه کنید .

خرید امتیاز واحد‌های سپرده شده به پدافند نیروی هوایی برای عموم آزاد نیست و اگر مایل به گرفتن امتیاز این واحد‌ها هستید ، باید امتیاز را به طور غیر مستقیم از کارمندان نیروی ارتش دریافت کنید . در ادامه مطلب نحوه خرید امتیاز از سازنده خصوصی را نیز برای شما بیان می کنیم .

هنگام خرید امتیاز از شرکت سازنده پروژه پدافند هوایی دو راه پیش ‌روی شماست ، راه اول قراردادی است که به شکل کلی شرایط در آن قید شده و هیچ بندی مبنی بر جزییات پروژه وجود ندارد و راه دیگر قراردادی با تمام جزییات است .

قرارداد اول به نام قرارداد عادی شناخته می‌شود که کلیات پیش ‌فروش در آن قید شده و قرارداد دوم به قرارداد طلایی معروف است که شامل نام بلوک و جزییات کامل واحد ها است .

پروژه پدافند هوایی پس از انتخاب واحد ، طبقه ، جهت و ویو به هر یک از سهامداران یک دفترچه سهم اعطا خواهد شد ، همچنین تمام مراحل نقل و انتقال سند در دفتر تعاونی و اسناد رسمی انجام می ‌گیرد . 

پیش از خرید امتیاز و دریافت قرارداد حتما به مالک بودن فروشنده ، عدم جریمه داشتن ملک ، عدم توقیفی ، ارثی و مهریه بودن ملک نیز دقت کنید . آگاهی از نکات گفته شده کار سختی نیست ، از طریق تعاونی به راحتی می‌توان استعلام این موارد را گرفت .

 در پایان باید متذکر شد که تسویه کامل در دفتر ثبت اسناد از طریق چک صورت می ‌پذیرد . برای آگاهی بیشتر از شرایط خرید امتیاز این پروژه با مشاورین آسمان هوم تماس بگیرید .

سخن آخر

 از سایت‌های معتبر برای پیش خرید و پیش فروش واحد‌های مسکونی پروژه پدافند هوایی ، سایت آسمان هوم می‌باشد . تیم مشاوره آسمان هوم دارای تجربه زیاد در زمینه خرید و فروش املاک بوده و آشنایی کامل با شرایط پیش‌خرید و پیش فروش برج‌های دوقلو پدافند هوایی دارند .

 تیم آسمان هوم با تنظیم یک قرارداد معتبر به شما در پیش‌خرید یک واحد از برج‌های دوقلو پدافند کمک کرده و مانع از ضایع شدن حق و حقوق شما در صورت وجود هر مشکلی خواهد شد . 

اگر هر گونه سوالی راجع به قیمت ، خرید ، گرفتن حق امتیاز ، متراژ، مشخصات واحد‌های برج‌های پدافند ارتش در شهرک چیتگر دارید ، با مشاورین آسمان هوم تماس بگیرید .

 

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه پدافند هوایی

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید