پروژه ایثار ۱

تعاونی: ایثارگران غرب

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:۱۴۰۳

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:


پروژه ایثار ۱ در منطقه ۲۲ در خیابان اردستانی به وسیله مجموعه تعاونی ایثارگران غرب ساخته خواهد شد . البته مراحل ابتدای ساخت این پروژه کلید خورده به این صورت که در حال عبور از پروسه قانونی کسب مجوز می باشد . با توجه به سطح حرفه ای این شرکت در ساخت و ساز بدون شک با یک سازه محکم با امکانات بالا روبرو هستیم .

در این صفحه از آسمان هوم ، به بررسی جامعه پروژه ایثار ۱ خواهیم پرداخت .

مشخصات پروژه ایثار ۱

این پروژه بایستی به شکل شش برج در ده طبقه با امکانات رفاهی بالا ساخته شود . فونداسیونی بسیار قوی برای این سازه طراحی شده است . از سوی دیگر در چنین پروژه های عظیمی ساختمان باید در برابر حوادث طبیعی نظیر زلزله مقاوم باشد . برخورداری از یک اسکلت محکم و متریال درجه یک سبب ایمنی سازه در برابر حوادث شده است ‌.

 بهره گیری از مصالح با کیفیت و سبک در سقف هر واحد ، وزن کلی سازه را به طرز چشم گیری کم خواهد کرد . دررساخت این سازه خاص به خوبی چنین نکاتی رعایت شده و ساختمان وزن استانداردی دارد .

در زمان طراحی نقشه این پروژه مهندسان به دو پارامتر روشنایی و جریان هوا توجه داشته اند . بر همین اساس این برج برای سکونت یک انتخاب عالی به خواهد بود . تنفس هوای پاک و به دور از آلودگی زمانی که در محوطه ایثار ۱ قدم می زنید ، روح تازه و سر زندگی در وجود شما ایجاد خواهد کرد.

نحوه خرید پروژه ایثار ۱ چگونه است؟

با بررسی مطالب درج شده در این مطلب با کسب اطلاعات مفید در خصوص این پروژه بدون هیچ نگرانی قادر به انتخاب و خرید واحد خواهید بود . در حال حاضر در منطقه ۲۲ ساختمان ها و برج های متعددی در حال ساخت و یا در مرحله اخذ جواز قرار هستند . از این رو قطعاً باید شما در پیش خرید یک سنجش و وارسی جامع بر روی پارامتر هایی نظیر مدارک و اسناد ، خرید زمین و وام داشته باشید .

 در زمان عقد قرارداد پروژه ایثار ۱ به مندرجات و بند های مهم آن اعم از ؛ قیمت ساخت ، نوع و کیفیت مصالح ، متراژ دقیق ، پلاک ثبتی و ... دقت کنید . افزون بر مورد بالا شما بایستی به دو مؤلفه مهم یعنی نوع سرمایه گذاری و عضویت نمایید . به این صورت که آیا کاملاً شفاف و مشخص عضویت شما در تعاونی به ثبت خواهد رسید ؟ یا نقش شما فقط با نام یک سرمایه گذار چگونه تعریف خواهد شد ؟

برای کسب اطلاعات کامل از قبیل ؛ قیمت ، امتیاز ، نحوه پرداخت ، مراحل پیشرفت سازه و ... در رابطه با پروژه ایثار ۱ و همچنین دیگر پروژه های مروارید شهر با کارشناسان آسمان هوم در ارتباط باشید .

حدود قیمت پروژه ایثار ۱

قیمت پروژه یک مسئله مهم برای خریداران و سرمایه گذاران به شمار می آید. متقاضیان بیشتر خواهان کسب سود ناشی از سرمایه گذاری در پروژه هستند ، به این صورت که با پرداخت مبلغی بتوانند به سود آوری خوبی دست یابند.

شرایط خرید پروژه ایثار ۱

 در اولین مرحله از پروژه ایثار ۱ خرید زمین صورت می گیرد ، با پذیره نویسی در مراحل ابتدایی این مبلغ دریافت شده و زمین خریداری خواهد شد . تمامی هزینه‌های برآوردی بدین ترتیب ، تامین مالی شده و پروژه در طول زمان احداث می گردد .

 برای همه ی واحد های این برج دفترچه مالکیت صادر شده است . این دفترچه در کنار سایر اسناد مالکیتی به خریدار توسط فروشندگان تحویل داده می شود .

این پروژه در حال سپری نمودن مرحله پذیر نویسی است . از این رو درستی اطلاعات مربوط به مالکیت هر کدام از واحد ها به وسیله دفتر کمپانی سازنده انجام خواهد گرفت . فراموش نکنید که معیار انتخاب واحد ها در پروژه ایثار ۱ بر اساس خوش حسابی خواهد بود .

رزومه و سوابق شرکت تعاونی ایثارگران غرب

در پیش خرید یک ملک اولین مورد و برجسته ترین پارامتر حائز اهمیت ، توجه به سابقه و رزومه کمپانی سازنده است . در حقیقت انجام وارسی و ارزیابی در خصوص رزومه شرکت ، تضمین کننده سرمایه گذاری خواهد بود. 

شرکت نام برده با برخورداری از یک سابقه درخشان در ساخت و ساز منطقه ۲۲ قادر به خلق سازه ای محکم و منحصر به فرد خواهد بود . تخصصی و حرفه ای بودن این کمپانی با یک بررسی جامع بر عملکرد گذشته شرکت و سابقه آن در ساخت و ساز بیان خواهد شد . قطعا اعتماد به این پروژه پس از کسب اطلاعات کافی به راحتی انجام خواهد شد .

خرید پروژه ایثار ۱ در منطقه ۲۲

قبل از انعقاد قرارداد پیش خرید ملک ، شما به عنوان خریدار باید پارامتر هایی را مد نظر داشته باشید . در ادامه مهم ترین پارامتر ها را ذکر خواهیم کرد ؛

نوع قرارداد

هر سازنده و کمپانی قراردادی را با توجه به صلاح و سودآوری شرکت ترتیب می دهد . در پیش خرید هر کدام از مفاد مندرج در قرارداد باید به دقت مطالعه و ارزیابی شود . به بیان بهتر باید تمامی مفاد قرارداد به صورت شفاف و بدون هیچ گونه ابهامی ذکر شود ، علاوه بر این امکان فروش ملک نیز فراهم باشد .

قیمت پروژه

قیمت پروژه بر حسب معیار های همچون لوکیشن ، متریال و ... تعریف می گردد . از اینرو قیمت باید منطبق با چارچوب پروژه و کاملاً منصفانه تعیین شود . در صورتی که با قیمت پایینی برای پروژه ای مواجه شدید ، حانب احتیاط را رعایت کنید ، لزوماً قیمت پایین نباید شما را ترغیب کند .

موقعیت و یا لوکیشن پروژه

موقعیت پروژه یکی از مهم ترین نکات خرید پروژه ایثار ۱ به شمار می رود . چرا که اگر به دید سرمایه گذاری به پروژه مذکور نگاه کرده باشید ، آینده و سود آوری آن تحت تاثیر این مورد است .

چگونگی مدیریت پروژه

بدون شک می توان این موضوع (مدیریت پروژه) را در اولویت قرار داد . چرا که در هر پروژه ساختمانی که خریداران تمایل به کسب بهره وری بالا را دارند . بایست پروژه به سرعت اجرا و به مرحله بهره برداری برسد . در این صورت با مدیریت درست می توان در این بازار پر نوسان که هر روز قیمت متریال ساختمانی افزایش می یابد به سود و بازدهی مطلوب رسید .

در نظر گرفتن نکات بالا به شما در خرید پروژه ایثار ۱ در منطقه ۲۲ کمک خواهد کرد .

مراکز تفریحی و اداری

فاصله (km)

بانک

یک

مرکز خرید

یک

دریاچه

دو

ایستگاه مترو

یک

فرودگاه

پنج

بیمارستان

دو

ورزشگاه های ورزشی

سه

فضای سبز تفریحی

یک


فاصله تا امکانات شهری

پروژه ایثار ۱ در چه سالی آماده تحویل است ؟

در حال حاضر پروژه ایثار ۱ در مراحل ابتداییقرار دارد و رشد زیادی نکرده است . با این حال کمپانی سازنده زمان اتمام و رونمایی از این پروژه زیبا را سال ۱۴۰۳ اعلام کرده است .

 با توجه به این که شرکت تعاونی ایثارگران غرب همواره پایبند به تعهدات خود می باشد . علاوه بر این به دلیل مدیریت حرفه ای و بکار گیری گروهی از مهندسان و نیروی انسانی متخصص ، مسلماّ واحد های این پروژه بدون تاخیر آماده تحویل به خریداران خواهد بود .

پروژه ایثار ۱ در چه مرحله ای قرار دارد ؟

 این پروژه در زمینی به متراژ بیش از ۱۹۰۰۰ متر مربع در مروارید شهر ساخته خواهد شد . پروژه ایثار ۱ هنوز در حال سپری نمودن فرآیند اخذ مجوز ، اقدامات مربوط به تعبیه کانکس ها و فنس ها بوده و به مرحله گود برداری نرسیده است .

*** فراموش نکنید که نقل و انتقال تمامی واحد های پروژه ایثار ۱ باید در کمپانی تعاونی سازنده انجام گیرد .

دسترسی پروژه ایثار ۱

قرار گیری در غرب منطقه ۲۲ سبب شده افرادی که این برج را برای سکونت انتخاب خواهند کرد به سهولت به اتوبان همت ، اتوبان حکیم و بزرگراه کرج و تهران شمال دسترسی داشته باشند . علاوه بر این مورد ساکنین دسترسی راحتی را به مرکز خرید ایران مال ، دریاچه چیتگر ، آبشار تهران تجربه نمایند .

وارسی امکانات پروژه ایثار ۱

پروژه ایثار ۱ از امکانات و مزیت های بسیاری برخوردار می باشد . در بررسی این امکانات به یک لابی بسیار زیبا با معماری خاص و همچنین سالن اجتماعات می رسیم . علاوه بر این مورد برای هر یک از واحد های پروژه پارکینگ و انباری تعریف شده است.

سالن ورزش ، مهد کودک ، سامانه گرمایشی و سرمایشی ، درب های ضد سرقت تنها برخی از آپشن های پروژه مذکور است . فضای سبز و البته یک محوطه سازی زیبا برای پروژه ایثار ۱ در نظر گرفته شده است .

واحد های برج مذکور در سه متراژ صد ، صد و بیست و صد و چهل متر مربع طراحی شده است . همین مورد را می توان یک برتری مهم برای این پروژه بر شمرد .

کلام پایانی

در طول مقاله بالا مطالب کاملی را در رابطه با پروژه ایثار ۱ در اختیار شما عزیزان قرار دادیم . خصوصیت های نظیر سامانه برودتی و گرمایشی اختصاصی ، شوتینگ زباله ، پارکینگ مهمان ، دوربین مدار بسته و درب ضد سرقت و ... این برج را به یک پارامتر عالی برای سکونت تبدیل نموده است .



نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه ایثار ۱

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید