پروژه نیروی هوایی H2

تعاونی: نیروی هوایی ارتش

پیشرفت

%

شروع پروژه:1398

پایان پروژه:1401

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

تعاونی نیروهوایی ارتش

دوبرج دوقلو یک برج ۷ ویک برج ۹واحدی

۲۹ط =۲۵مسکونی ولابی و۳ منفی

اسکلت فلزی .پیچ مهره

بهمن ۱۴۰۱ استارت خورده

تاریخ تحویل ۱۴۰۳

لوکیشن شهرک چیتگر پهنه c

اقساط سه ماه یکبار

روزمه تعاونی خلبانان b۶

متراژ .۷۵ تا۱۹۰متر

پروژه نیروی هوایی H۲ در منطقه ۲۲ شهر تهران بزرگ و مشرف به کوه‌های زیبای البرز ، جنگل و دریاچه چیتگر در حال احداث است . موقعیت جغرافیایی این پروژه شمال‌غرب شهر تهران می باشد .


در این مقاله به تمام سوالاتی که راجع به پروژه نیروی هوایی دارید ، پاسخ خواهیم داد . در صورتی که جواب سوالات خود را پیدا نکردید ، با تیم مشاوره آسمان هوم تماس بگیرید . 

معرفی پروژه نیروی هوایی H۲

پروژه نیروی هوایی در زمینی به مقیاس۴۵۰۰ متر مربع با زیر بنای ۲۲۰۰۰۰ متر مربع بنا نهاده شده است . این پروژه در پهنه C شهرک چیتگر یا بلوار پژوهش قرار دارد .

ساخت پروژه برج‌های دوقلوی نیروی هوایی توسط شرکت تعاونی مسکن مرکزی نیروی هوایی ارتش در سال ۱۳۹۸ آغاز شد و پایان ساخت آن را سال ۱۴۰۱ ذکر کرده‌اند .

ساختمان‌های پروژه نیروی هوایی H۲ در مساحت‌های مختلف ساخته شده‌اند . این واحد‌ها از ۷۵ متر تا ۱۹۰ متر وسعت دارند . اگر از بالا به این برج نگاه کنیم همانند یک حفره عمیق است که دلیل این طراحی ، نورگیر شدن تمام واحد‌ها می‌باشد .

پیش خرید ملک در کوهک



مشخصات پروژه نیروی هوایی H۲

 تعداد طبقات پروژه H۲ ،۲۹ طبقه است . از این تعداد طبقات ، ۱ طبقه به لابی۴ طبقه به پارکینگ و ۲۵طبقه به واحد‌های مسکونی اختصاص داده شده است . در هر طبقه با توجه به متراژ واحد‌ها ۷ تا ۹ واحد به متراژ ۷۵ تا ۱۹۰ متر وجود دارد .

تمامی واحد‌های این پروژه مجهز به تراس هستند. همینطور تمام واحد‌ها کاملا نورگیر می‌باشند . در طبقه‌های بالا واحد‌های بزرگتر و دوبلکس ساخته شده‌اند .

واحد‌های جبهه شرقی و شمال‌شرقی به علت فاصله زیاد با سایر برج‌های این منطقه ، ویوی ابدی و زیبایی از منظره کوهستانی دارند.‌ همینطور باغ زیبای گیاه‌شناسی در جهت جنوبی این پروژه قرار گرفته است .

این برج مسکونی مجهز به آسانسور نفر بر ، آسانسور بار‌بر ، سالن ورزش، پارکینگ ، سالن اجتماعات ، شوتینگ زباله و دوربین مدار بسته است . در بخش‌های بعدی راجع به این امکانات به طور مفصل صحبت خواهیم کرد .

چرا پروژه نیروی هوایی H۲ را انتخاب کنیم؟

در سال‌های اخیر در شهرک چیتگر تهران برج‌های زیادی طبق اصول شهرسازی مدرن و استانداردهای بین‌المللی ساخته شده اند . همینطور این ساختمان‌ها از تمام استانداردهای لازم برای مقاوم سازی در برابر زلزله برخوردارند .

تمام متریال به کار رفته در پروژه نیروی هوایی مطابق با استانداردهای عمرانی و بین‌المللی است و سازندگان آن از مصالح درجه یک در تمام بخش‌های این سازه استفاده کرده‌اند .

همانطور که در آغاز این مطلب نیز گفته شد، پروژه نیروی هوایی H۲ در منطقه ۲۲ تهران و در مجاورت دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس در حال ساخت است .

پروژه H۲ به دلیل همجواری با کوه‌های شمال غرب تهران و دریاچه شهدای خلیج فارس آب‌وهوای بسیاری دلپذیری دارد . خوشبختانه این برج‌ها از دود و آلودگی تهران به دور هستند و این منطقه هوای پاک و سالمی دارد .

برج‌های پروژه فوق در چند کیلومتری دریاچه زیبای چیتگر هستند که شلوغی و هیاهوی گردشگران آرامش شما را به هم نمی‌زند و از سوی دیگر می‌توانید با پیمودن ۵ ، ۶ کیلومتر راه به این دریاچه زیبا برسید . 

شهرک چیتگر کاملا مجهز به امکانات شهری و وسایل حمل و نقل عمومی است ، بنابراین رفت و آمد به شهر تهران و کرج بسیار آسان و راحت است .

دسترسی پروژه نیروی هوایی H۲

اگر در حال سرمایه ‌گذاری برای خرید ملک هستید ، واحد‌های این پروژه یک موقعیت عالی برای پیش خرید هستند . علاوه بر مزایایی که در بالا ذکر کردیم ، این شهرک دسترسی خوبی به دو‌ شهر بزرگ تهران و کرج دارد .

شهرک چیتگر از شمال به اتوبان همت ، از جنوب به بزرگراه تهران - کرج و رسالت منتهی می‌شود . همچنین شهرک به آزاد راه حکیم و بلوار اردستانی هم دسترسی دارد .

وجود چندین بزرگراه در اطراف شهرک چیتگر باعث شده است که ساکنین آن ساعات طولانی را در ترافیک به سر نبرند و تردد با وسیله نقلیه شخصی راحت باشد .

خوشبختانه در محل احداث این پروژه تمام وسایل حمل و نقل عمومی همانند مترو ، اتوبوس و تاکسی وجود دارد . علاوه بر امکانات حمل و نقل در اطراف پروژه فوق به تمام خدمات تفریحی ، رفاهی ، آموزشی و ... دسترسی دارید .

به لطف وسایل حمل و نقل عمومی با سکونت در واحد‌های پروژه نیروی هوایی H۲ در کنار لذت بردن از هوای پاک و محیطی سرشار از سکوت و آرامش به تمام امکانات پایتخت نیز دسترسی دارید .

پیش فروش واحدهای مسکونی پروژه نیروی هوایی H۲

امروزه افراد زیادی به دلیل موقعیت ویژه شهرک چیتگر خواهان سرمایه‌گذاری روی واحد‌های مسکونی این منطقه هستند . همین امر سبب شده است که شاهد ساخت و ساز برج‌های عظیمی چون برج نیروی هوایی در این منطقه باشیم .

سازندگان این پروژه اقدام به پیش‌فروش برخی از واحد‌های در حال ساخت کرده‌اند که فرصت خوبی برای خریداران است . مطمئن باشید با پیش خرید واحد‌های پروژه H۲ آینده مالی خوبی را برای خود رقم زده‌اید .

اولین اقدام پیش‌خرید یکی از واحد‌های پروژه نیروی هواییH۲ امضا کردن مبایعه نامه مشتری و فروشنده در یک دفتر املاک است ؛ سپس همراه با مشاور سایت آسمان هوم به دفتر شرکت تعاونی مسکن مرکزی نیروی هوایی ارتش مراجعه کنید تا نقل و انتقال قانونی در این شرکت انجام گیرد .

 تمامی واحد‌های این برج دارای سند مالکیت می‌باشد که در دفتر نقل و انتقال به نام خریدار منتقل می‌شود . هر گونه نقل و انتقال و معامله در خارج از دفتر شرکت سازنده غیر‌قانونی و فاقد اعتبار است .

برای آگاهی از شرایط پیش‌فروش ملک مد نظر خود ، مبلغ پرداخت ، نحوه پرداخت و ... با مشاورین سایت آسمان فوم تماس بگیرید . کارشناسان سایت آسمان هوم در اسرع وقت به پرسش‌های شما پاسخ خواهند داد .

زمان تحویل پروژه نیروی هوایی H۲

خوشبختانه پروژه H۲ از پروژه‌هایی است که به خوبی مدیریت و اجرا شده است . این پروژه به پشتوانه تیم مهندسی و مدیریت مجرب و معتبر خود در مراحل پایانی ساخت است و تا اواخر سال۱۴۰۱ به مشتری تحویل داده می‌شود .

امکانات پروژه نیروی هوایی H۲

سیستم اعلان و اطفاء حریق :

پروژه نیروی هوایی H۲ دارای تمام استانداردهای آتش‌نشانی و ایمنی لازم است . تمام واحد‌ها و قسمت مشاعات این برج به سیستم اعلام و اطفاء حریق مجهز شده که ایمنی ساختمان و ساکنین آن را بالا می‌برد .

یکی از مسایلی که در ساخت این پروژه به آن اهمیت داده شده است ، استفاده از سیستم تهویه هوا پیشرفته در پلکان‌ها و پارکینگ ؛ زیرا در زمان وقوع آتش سوزی دود برخاسته از آتش سلامت ساکنین را تهدید می کند . سیستم تهویه دود‌های ناشی از آتش‌سوزی را به بیرون از برج منتقل و از خطرات آتش سوزی می‌کاهد .

به لطف سیستم اطفاء حریق اگر در برج آتش‌سوزی رخ دهد ، در سریع‌ترین زمان آتش با فشار آب خاموش و دود برخاسته از آن هم توسط سیستم تهویه هوا به بیرون رانده می‌شود . با قرار دادن تجهیزات ایمنی اجازه انتقال آتش و دود به سایر نقاط برج داده نمی‌شود .

طراحی داخلی :

در طراحی داخلی این واحدها به نورگیر بودن واحد‌ها بسیار توجه شده و تمامی واحد‌ها کاملا نورگیر و دلباز هستند . طراحی کف این واحد‌ها سرامیک است که به فضاهایی با متراژ پایین وسعت می‌بخشد .

در آشپزخانه واحد‌های این پروژه ، فضاهای مفیدی برای کابینت بندی اختصاص داده شده است . درون اتاق‌ها نیز بر اساس متراژ اتاق محلی برای جای کمد دیواری تعبیه شده است .

سالن ورزشی :

در پروژه نیروی هوایی H۲ برای رفاه حال ساکنین یک بخش به سالن ورزشی اختصاص داده شده است ، البته با توجه به اینکه هنوز برج تکمیل نشده است ، کاربری این سالن که به چه ورزش‌هایی اختصاص دارد ، مشخص نیست . 

سالن اجتماعات :

طبقه یک این پروژه مختص سالن اجتماعات است . در این سالن می‌توان جلسات ساختمانی را برگزار کرد . سالن اجتماعات این برج‌ها مساحت بزرگی دارد و می‌تواند میزبان بیش از ۲۰۰ مهمان هم باشد . سالن اجتماعات به تمام امکانات روشنایی ، سرمایشی و گرمایشی مجهز است .

آسانسور بالابر و نفر‌بر :

سازندگان این سازه به سهولت حمل و نقل وسایل خانه و اسباب‌کشی ساکنین آپارتمان نیز اندیشیده‌اند ، از این رو آسانسورهای باربر که ظرفیت بالایی در حمل اسباب خانه دارند، در این برج‌ها تعبیه شده است .

چندین آسانسور نفر بر نیز با ظرفیت بالا در برج‌های این پروژه در چند ضلع ساختمان احداث شده است تا تاخیری در رفت و آمد ساکنین ایجاد نکند .

شوتینگ زباله :

سازندگان برج‌های نیروی هوایی برای سهولت دفع زباله ساکنین ، سیستم شوتینگ زباله را طراحی‌ کرده‌اند . شوتینگ زباله کانالی است که از یک سو به دریچه‌ای در داخل ساختمان و از سوی دیگر به دریچه دفع زباله وصل می‌شود . این سیستم به نظافت و تمیزی ساختمان کمک می‌کند.

در پایان

مشاوران آسمان هوم در این مقاله سعی داشتند شما را با تمام ویژگی‌های پروژه نیروی هوایی H۲ آشنا کنند و تمام سوالات احتمالی شما را پاسخ دهند .

اگر قصد پیش‌خرید یکی از واحد‌های این ملک را دارید یا راجع به قیمت ، اقساط ، شیوه پرداخت این واحد‌های مسکونی پرسشی دارید ، با مشاوران آسمان هوم تماس بگیرید .

تیم مشاوره ما بر اساس بودجه شما بهترین پیشنهاد را به شما می‌دهد و یک ملک رو به رشد را به شما معرفی خواهد کرد . کافی است فقط بودجه خود را به ما بگویید و مابقی امور را به مشاورین آسمان هوم بسپارید .


 

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207

آپارتمان های فروشی این پروژه


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه نیروی هوایی H2

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید