پروژه تریتیوم 4

تعاونی: شرکت نیکان سازه سدید

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:1403/12/29

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

 تریتیوم ۴ تریتیوم البرز

تعاونی نیکان سازه سدید

روزمه تریتیوم ۱,۲,۳


دو بلوک ۲۳ط .۱۸مسکونی و۳ منفی و دوطبقه امکانت رفاهی لوکس لابی

۱۲واحدی 

طبقه ۲۳ ۶واحدپنت

متراژ ۱۲۴دو خواب و۱۳۸مترسه خواب 

تحویل ۳۶ماه

۳۰درصد نقداقساط ۳۶ماه۱۴۰۳

۶۰ درصدنقد اقساط ۶۰ماه

پروژه تریتیوم ۴ ، بروزترین و شکیل‌ترین پروژه ساختمانی در استان البرز بوده و طبق بروزترین تکنولوژی‌‌های موجود در صنعت ساختمان سازی ساخته می‌شود . بر همین اساس بلوک‌های موجود در این مجتمع از لحاظ ایمنی ، مقاومت ، ظاهر ، کیفیت و تکنولوژی‌های سرمایشی و گرمایشی مدرن و پیشرفته هستند . 

پروژه تریتیوم ۴ از برترین سازه‌های ساختمانی در استان البرز می‌باشد ، علاوه بر معماری منحصر به فرد ، از لحاظ موقعیت جغرافیایی نیز در بهترین منطقه البرز و در نزدیکی استان تهران قرار دارد . در حال حاضر ، این پروژه هنوز هم در حال ساخت و ساز بوده و دارای ۲۳ بلوک مجزا و بزرگ می‌باشد .

هر۲۳ بلوک تریتیوم به چشم انداز زیبایی از استان البرز دسترسی دارد ، هدف طراحان این بنا ، افزایش سلامت روحی افراد به واسطه زیبایی‌های طبیعی است . از این رو، بهترین مجتمع مسکونی برای فرار از آلودگی‌های جوی و ترافیک‌های طولانی مدت خواهد بود . هوای آن پاک و مبرا از هر گونه آلاینده‌ ای می ‌باشد .

در ادامه مبحث به صورت مفصل ، در رابطه با خرید ، ارزش و امکانات این پروژه مسکونی توضیح داده شده است ؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید .

پیش خرید پروژه های دریاچه چیتگر


پیش خرید پروژه تریتیوم ۴ در منطقه گوهر دشت تهران

پروژه تریتیوم ۴ ، بروزترین و شکیل‌ترین پروژه ساختمانی در استان البرز بوده و طبق بروزترین تکنولوژی‌‌های موجود در صنعت ساختمان سازی ساخته می‌شود . بر همین اساس بلوک‌های موجود در این مجتمع از لحاظ ایمنی ، مقاومت ، ظاهر ، کیفیت و تکنولوژی‌های سرمایشی و گرمایشی مدرن و پیشرفته هستند .

ساخت و ساز این پروژه مسکونی ، توسط مجموعه کاربلد نیکان سازه سدید ، سازنده تریتیوم۲ ، ۱ و ۳ انجام می‌شود . نیکان سازه سدید به بروزترین فناوری‌های جهان دسترسی داشته و تمامی پروژه‌‌هایش تا به امروز بدون هیچ گونه نقصی به پایان رسیده است .

بنابراین مطمئن باشید ؛ پروژه تریتیوم ۴ خاص‌ترین مجتمع مسکونی در منطقه گوهر دشت می‌باشد . این مجتمع، همانند یک شهرک مسکونی-تجاری مستقل در دل پایتخت ایران است .

ساکنین این ساختمان به امکانات رفاهی کاملی دسترسی دارند ، در مسافت چند کیلومتری از آن‌ها مراکز خرید ، شعب‌های درمانی و تفریحی قرار دارد . بنابراین ، برای پذیرش خانواده‌‌های جوان و میانسال بهترین مکان است .

خرید بلوک‌های تریتیوم ۴ با شرایط خاصی ممکن شده است ، این سازه به سبب هوای پاک و امکانات رفاهی عالی در بین ساکنین تهران و حومه این شهر محبوبیت بالایی دارد .

خرید و فروش بلوک‌های این مجتمع مسکونی به صورت اقساطی کوتاه مدت یا بلند مدت انجام می‌گیرد . بدین سبب ، تنها قشر ثروتمند نمی‌تواند در این ساختمان دنج و خوش آب و هوا ساکن شوند ، بلکه دیگر اقشار جامعه نیز می‌توانند جهت خرید واحدهای تریتیوم اقدام نمایند .

ناگفته نماند ، این مجتمع ۲۳ طبقه‌ای ، در هر طبقه به جزء پنت هاوس که دارای ۶ واحد است ؛ ۱۲ واحد دو خواب شیک تر و تمیز دارد . امکانات واحد‌ها بر حسب طبقه متفاوت است ، زیرا در قسمت‌های بالایی برج از امکانات رفاهی بیشتری همچون آسانسور استفاده می‌گردد .

ساس هزینه خرید واحدها متفاوت و متغیر ، می‌باشد . قیمت خرید واحدهای پنت هاوس بیشتر از بلوک‌های طبقات پایینی است .

 

پروژه تریتیوم ۴ در چه مرحله‌ای است ؟

همانطور که در مطالب پیش نیز گفته شد ، پروژه تریتیوم ۴ هنوز هم در حال ساخت است. بنابراین شما نمی‌توانید بلافاصله بعد از خرید در ساختمان ساکن شوید ، چرا که هنوز هم مسائل جزئی آن همچون برق کشی یا لوله کشی آب و گاز آن به اتمام نرسیده است .

با وجود بازه زمانی طولانی‌ بین خرید و تحویل واحدها ، شما می‌توانید نسبت به سند مالکیت بلوک اقدام کنید و مراحل قانونی مالکیت به نتیجه برسانید .

پروژه تریتیوم ۴ در چه سالی تحویل داده می‌شود ؟

پروژه تریتیوم ۴ در صنعت ساختمان سازی ایران کولاکی بزرگ به وجود آورده است ؛ زیرا این مجتمع بزرگ مانند ابری پاک در قلب آلودگی‌های تهران قرار دارد .

بدین خاطر ، اکثرا ساکنین این منطقه برای فرار از آلودگی‌های و ترافیک‌های سنگین به دنبال محیط آرام و پاک هستند . چرا که سلامتی در این ‌شهر پر از ازدحام آرزوست ، از این رو به دنبال خانه یا ویلا در حومه‌‌ی شهر هستند .

برترین و نزدیک‌‌ترین ساختمان مسکونی در نزدیکی شهر البرز و تهران ، برج تریتیوم ۴ است . این پروژه در حال تکمیل بوده و واحد‌های آن در حال فروش است ، انتظار می رود بعد از ۳۶ ماه تحویل داده شوند .

بنابراین وقت را غنیمت بشمارید و این فرصت نایاب را دریابید ، تا با پرداخت هزینه معقولی در مدت زمان۲۴ یا ۳۶ ماهه صاحب یک مجتمع مسکونی کامل و امکانات شوید .

امکانات پروژه تریتیوم ۴ چگونه است ؟

پروژه تریتیوم ۴ ، از امکانات رفاهی بی‌نظیری برخوردار می‌باشد ، این سازه نتیجه تحقیقات بی‌شمار گروهی از مهندسین ساختمانی و شهرسازی است .

در جدول زیر به صورت مفصل درباره امکانات و امتیازات این پروژه توضیح داده شده است ؛ اگر هنوز هم نسبت به خرید بلوک‌های تریتیوم مردد هستید ، جدول زیر به شما کمک می‌کند ؛

امکانات

توضیحات

تعداد

مکان

امنیتی

به سبب این که پروژه تریتیوم ۴ دور از شهر قرار دارد ، برای افزایش ایمنی ساکنین از سرویس‌های امنیتی بهره برداری می‌گردد .

بیش از ۱۰ نوع سرویس متفاوت و قدرتمند عام از دستگاه و نگهبان

در ورودی برج و مسیرهای منتهی به ساختمان

درمانی

برای راحتی بیشتر ساکنین در مسافت‌های چندکیلومتری از برج مراکز درمانی بسیاری احداث شده است .

۱ یا ۲ تا

در مسافت ۱۵ کیلومتری از مجتمع

خدماتی

در نزدیکی‌های برج ارگان‌های مالی و خدماتی بسیاری وجود دارد ، چرا که بهره گیری از خدمات چنین مؤسساتی حق شهروندی افراد است .

تعداد هر یک از ارگان‌ها بیش از ۱ یا ۲ تا است .

در اطراف و مسافتی نزدیک از برج قرار دارند .

رفاهی

این برج در موقعیت جغرافیایی بی‌نظیری از استان البرز قرار گرفته است ، چراکه به مراکز خرید اصلی این شهر و رستوران‌های زنجیره‌ای و معروف البرز دسترس دارد .

بیش از ۱۰ مجموعه متفاوت و کاربردی

در گوشه به گوشه استان البرز

 

حدود قیمت یا خرید امتیاز پروژه تریتیوم ۴

خرید امتیاز پروژه تریتیوم ۴ از لحاظ مالی برای اقشار ضعیف جامعه مناسب نیست ، لذا ارزش سهام این پروژه ، میلیاردی است . بر همین علت ، اکثرا تنها ثرمندان می‌توانند در سهام تریتیوم مشارکت داشته باشند .

با توجه به این که در فرآیند ساخت این برج لوکس از برترین و باکیفیت‌ترین متریال‌ها بهره برداری می‌گردد ، ساختمان نهایی دارای مقاومتی بی‌نظیر هستند و حتی از لحاظ صدا و گرما نیز عایق می‌باشد .

بنابراین ، نمی‌توان برای این برج شیک در استان البرز قیمتی قطعی تعیین کرد ؛ چراکه طراحی و فرآیند ساخت آن طبق بروزترین استانداردهای جهانی انجام می شود . از این رو اگر نسبت به تصمیم‌تان مطمئن هستید ، برای کسب اطلاعات بیشتر به مجموعه نیکان سازه سدید و آسمان هوم مراجعه فرمایید .

دسترس پروژه تریتیوم ۴ چگونه می‌باشد ؟

پروژه تریتیوم ۴ همانطور که در مطالب پیش نیز گفته شد ، در موقعیت مکانی معرکه‌ای قرار دارد . بر همین علت ، مجتمع از نظر امکانات رفاهی بی‌نیاز هستند . این برج به مناطق تفریحی ، طبیعی و تاریخی متعددی دسترسی دارد .

دسترسی به بزرگ‌ترین مراکز تجاری البرز مهستان ، ملاصدرا و پاسارگارد ، جاده چالوس منطقه آبشار وینه ، پارک جنگلی ، بوستان باغستان ، رودخانه باغستان و رستوران‌های زنجیره‌ای معروف این استان را نام برد .

هر یک از مناطق نام برده شده در چند کیلومتری این مجتمع مسکونی قرار دارد . بنابراین با اقامت در برج زیبا تریتیوم ۴ شما می توانید در بهترین امکانات اوقات خود را بگذرانید .

نحوه پیش خرید پروژه تریتیوم ۴ چگونه است ؟

نحوه خرید پروژه تریتیوم ۴ به صورت اقساطی انجام می‌گیرد ، لذا این روش پرداخت برای اکثرا افراد قابل قبول است. تمامی برج‌های ساخته شده توسط این شرکت ایرانی از تریتیوم ۱ گرفته تا ۴ همگی به صورت اقساطی به مردم عرضه می ‌گردد .

البته به یاد داشته باشید ، بایستی برای بستن قرارداد خرید واحد حتما به نیکان سازه سدید مراجعه نمایید ، تا علاوه بر پاسخ گویی به سوالات‌تان ، قراردادی محکم و قانونی بین شما و شرکت وضع گردد .

شما می‌توانید بنابر بودجه‌ خود ، چگونگی پرداخت قسط‌ها را در بازه زمانی ۳۶ماهه و ۶۰ماهه تعیین کنید . لازم است هنگام عقد قرارداد دقت کافی داشته باشید ، تا در آینده بر سر چگونگی پرداخت قسط‌ها با مشکل رو به رو نشوید.

شرایط پیش خرید پروژه تریتیوم ۴

تمامی ساکنین استان البرز و تهران می‌توانند نسبت به خرید پروژه تریتیوم ۴ اقدام کنند ، زیرا خرید و فروش بلوک‌ها از شرایط آسانی تبعیت می‌کند . اگر از نظر مالی مشکلی ندارید  حتما نسبت به خرید یکی از واحد‌های تریتیوم ۴ اقدام کنید نمایید . این برج خارج از آلودگی‌های استان البرز بنا شده است ‌.

این‌ سازه علاوه بر آب و هوای پاک از لحاظ طراحی بیرونی و داخلی نیز بسیار زیبا و شیک هستند. بدین سبب با وجود این که هنوز هم در حال ساخت بودن ، بیشتر واحد‌های آن تکمیل شده است .

بنابراین ، تعلل را کنار بگذارید و واحد دلخواه خود را در این مجتمع خریداری نمایید ، زیرا خرید و فروش هر بلوک به صورت اقساط ۳۶ ماهه با ۳۰ درصد سود یا ۶۰ ماهه با ۶۰ درصد سود صورت می‌گیرد و که چگونگی پرداخت آن به مشتری بستگی دارد .

سخن آخر

در جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پروژه تریتیوم ۴ به وب سایت آسمان هوم مراجعه فرمایید ، تا محیطی ایمن و شادی ‌بخش برای خود و عزیزانتان فراهم سازید .

نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه تریتیوم 4

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید