پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲)

تعاونی: اریکه ی پارسیان

پیشرفت

%

شروع پروژه:

پایان پروژه:1403/07/31

وضعیت سند:تعاونی

نوع سازه:

پس از ساخت پروژه مروارید ۱ که می توان از آن به عنوان زیباترین برج مروارید شهر نام برد . اقدامات لازم برای احداث پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲) صورت پذیرفت .

 اکنون شاهد پروژه بقیه الله ۲ هستیم که همچنان که در حال احداث است . تعدادی از طبقات آن پیش خرید شده که همین مسئله به خوبی نشان دهنده شرایط ایده‌آل این پروژه است .


بدون شک پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲) یکی از بهترین سازه های در حال احداث در مروارید شهر می باشد‌ .

در پروژه‌های ساختمان سازی به عبارتی برج‌های چند طبقه پارامتر‌های متعددی مطرح بوده که مورد توجه خریداران می‌باشد .

موقعیت ساخت پروژه ، مسیر دسترسی ، شرایط آب و هوای منطقه ، به ویژه در شهرهای بزرگ از موارد با اهمیت برای پروژه به شمار می آیند .

برای کارفرمای پروژه کسب سود ناشی جزو اولویت ها است ، پیرو این امر بایستی تمام مراحل ساختمان سازی اعم از ؛ استحکام و زیبا سازی با کیفیت بالایی انجام شود . 

پس از ساخت پروژه مروارید ۱ که می توان از آن به عنوان زیباترین برج مروارید شهر نام برد . اقدامات لازم برای احداث پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲) صورت پذیرفت .

 اکنون شاهد پروژه بقیه الله ۲ هستیم که همچنان که در حال احداث است . تعدادی از طبقات آن پیش خرید شده که همین مسئله به خوبی نشان دهنده شرایط ایده‌آل این پروژه است .

در این مطلب از آسمان هوم همراه ما باشید ، تا این پروژه را مورد بررسی قرار دهیم .

مشخصات پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲)

در ساخت و ساز پروژه‌های عظیم در تهران نام شرکت‌های متعددی به میان می‌آید .

امّا بدون شک تعداد کمی از این شرکت‌ها به تعهدات خود عمل نموده و توانسته‌اند خوش بدرخشند و جایگاه بالای را از آن خود نمایند .

 شرکت نامی اریکه پارسیان یکی از این شرکت‌های مطرح بوده و با ساخت مروارید یک در منطقه ۲۲ ثابت کرد که همواره به تعهدات خود پایبند بوده است .

نکته جالب در رابطه با این پروژه ، ارتباط آن با پروژه بقیه الله ۱ است . در حقیقت می توان آن را فاز ۲ پروژه مذکور دانست .

یکی از بهترین مشخصه‌های این پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲) سرعت اجرای آن می باشد . در مدت زمان کوتاهی این پروژه پیشرفت زیادی داشته است .

افزون بَر این مورد شرایط خرید اقساطی مناسبی برای آن در نظر گرفته شده و به خوبی به اوضاع اقتصادی حاکم بر جامعه توجه شده است .

پروژه نام برده دارای سی طبقه می‌باشد که بر اساس نقشه برای هر طبقه هشت واحد طراحی شده است .

نقطه عطف این سازه را می‌توان در تعداد واحدهای آن دانست که در سه متراژ مختلف طراحی و ساخته شده است .

تمامی این مشخصات سبب شده تا با استقبال بی نظیری روبرو شود .

پروژه بقیه الله ۲ در چه مرحله‌ای است ؟

همان گونه که اشاره نمودیم سرعت ساخت این پروژه در مقایسه با دیگر پروژه‌های در حال احداث بالا است .

 اکنون این سازه در مرحله نماسازی و نازک کاری قرار دارد و تک تک مراحل با پیروی از اصول و استاندارد های ساختمان سازی انجام می شود .

برای نمای بیرونی سازه از طراحی منحصر به فردی استفاده شده و در نهایت با یک نمای زیبا و منطبق با معیارهای روز مواجه هستیم .

با توجه به عظمت و بزرگی سازه از یک فونداسیون حرفه ای و ویژه مواجه هستیم . استحکام پی و فونداسیون از اهمیت بسیار بالای برخوردار بوده و مهندسان مربوطه باید محاسبات را به درستی و بر اساس استاندارد انجام دهند .

این پروژه‌ها در زمینی ساخته می‌شوند که اغلب مساحتی برابر با پنجاه هزار متر مربع دارند . بایستی نقشه ریزی پروژه به نحوی باشد که کوچک ترین هدر رفتی صورت نگیرد . با اجرای اصول معماری و عمران با یک پلان معماری بی نظیر مواجه خواهیم بود .

نقشه کشی و پلان معماری پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲) با پیروی از تمام اصول ها و استاندارد ها انجام می شود و هیچ یک از این موارد با اهمیت از قلم نمی افتند .

هر واحد ساختمانی دارای اتاق‌های با ابعاد مناسب هستند . علاوه بر این موقعیت قرارگیری پنجره و ابعاد استاندارد آنها موجب شده است هر واحد نورگیر باشد .

بیان این نکته را ضروری می دانیم که علاوه بر نقشه معماری بی نظیر ، انواع نقشه‌های پروژه اعم از نقشه تاسیسات، نقشه سازه (ساخت بر حسب آن صورت می گیرد) . در ایده‌آل‌ترین حالت ممکن قرار دارد .

قبل از پِی ریزی و طراحی نقشه این پروژه، یک ارزیابی صورت گرفته تا انتظارات عمده مشتریان بَرآورد گردد .

با این تفاسیر طراحی و به عبارتی نقشه کشی پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲) منطبق با سلیقه مشتری ها و کارفرما است . در عین حال محاسبات دقیقی برای پِی سازه انجام و اجرا شده و استحکام ساختمان ها ناشی از رعایت نکات و اصول متعدد است .

خرید پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲) در منطقه ۲۲

با توجه به اینکه شما قیمت بالای را برای خرید هر یک از واحدهای این پروژه پرداخت خواهید کرد .

نیاز است که پیش از خرید یک وارسی انجام دهید . البته انجام این کار بهتر است که توسط یک کارشناس ملک انجام پذیرد .

چرا که شما قصد خرید دارید و با توجه به اطلاعات خود تنها به برخی نکات دقت خواهید کرد . در حالی که کارشناس مربوطه دید جامع‌تری بر روی پروژه اعمال خواهد نمود .

برای مثال به مسیر دسترسی ، امکانات منطقه و توسعه آن در آینده ، شرایط آب و هوای و... باید توجه داشت . از این رو دریافت راهنمایی‌های لازم از یک مشاور املاک حرفه‌ای بسیار کمک کننده خواهد بود .

در این راستا شما می توانید از مشاوران مجموعه آسمان هوم بهره ببرید .

قبل از خرید نیاز است که از قیمت بروز پروژه مطلع شوید . در سال‌های اخیر این عرصه با نوسانات شدیدی همراه بوده است .

شایان ذکر است که در واحد‌هایی که در طبقات فوقانی قرار دارند ، ارزش بیشتری داشته و قیمت بالای برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شود .

این مسئله در خصوص پروژه نام برده صدق می‌کند . چرا که در بهترین نقطه از مروارید شهر واقع شده است .

پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲) در نزدیکی بزرگراه خرازی قرار دارد که همین موضوع می تواند یک مزیت مهم تلقی شود .

توضیحات تکمیلی در خصوص پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲)

موقعیت قرار گیری تمامی واحد های این سازه به ویژه واحد‌های ضلع شمالی ، از یک ویو و چشم انداز بی نظیر برخوردار می باشند .

این در صورتی است که واحد‌های واقع شده در ضلع جنوبی نیز از یک شاخصه مهم (نورگیر) برخوردار هستند . به این صورت که می توان در تمام طول روز از روشنایی آن بهره مند شد .

از دیگر ویژگی های بارز این پروژه ، طراحی منحصر به فرد و اصولی پارکینگ است . برای هر یک از واحد ها پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته شده است .

مجموعه آسمان هوم در راستا خرید پروژه به بهترین نحو ممکن تلاش خود را می کند تا بهترین قیمت را در اختیار مشتریان قرار دهد . به همین جهت شما برای پیش خرید هر یک از واحد‌های این پروژه می‌توانید از طریق مجموعه آسمان هوم اقدام نمایید .

امکانات پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲)

امکانات قابل توجهی برای این پروژه یدر حال ساخت اجرا شده است .

·        در بررسی امکانات این پروژه در وهله اول به سامانه مدیریت هوشمند می‌رسیم‌ ، مدیریت هوشمند سبب شده تا تمامی مراحل ساخت و اجرا با کیفیت بالایی انجام شوند ، حتی این موضوع می تواند در قیمت نهایی اثر گذار باشد

·        سامانه خاموش کردن آتش در هر کدام از طبقات تعبیه شده است . البته به این مسئله در طول چند سال اخیر سازمان شهرداری توجه ویژه‌ای کرده و کارفرماها موظف به تعبیه این سیستم هستند .

·        هوا باید به صورت منظم در تمام واحد ها حریان یابد ، تهویه مطبوع را برای پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲) در نظر گرفته شده است .

·        در پلان معماری آن یک لابی مجلل طراحی شده که منطبق با شکوه این سازه می‌ باشد .

·        سالن اجتماعات را می ‌توان یکی دیگر از بهترین امکانات آن دانست که در صورت نیاز شرایط مطلوبی را برای برگزاری جلسات فراهم می‌‌نماید .‌

·        از دیگر قابلیت‌های پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲) می‌توان به شوتینگ زباله ، های پد ، سالن ورزش اشاره نمود .

 

پروژه بقیه الله ۲ (مروارید) در چه سالی آماده تحویل می‌باشد ؟

با توجه به عملکرد ضعیف مجموعه‌های فعال در این زمینه و نظرات منفی که در رابطه با موعد تحویل ساختمان‌های در حال ساخت منتشر شده است ، نگرانی‌های برای مشتریان ایجاد می گردد ‌. از اینرو ؛

یکی از سوالاتی که در رابطه با این پروژه یعنی پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲) ممکن است برای مشتریان شکل گیرد ، زمان تحویل آن می‌باشد . برای پاسخ این سوال بایست نگاهی به پروژه مروارید ۱ داشته باشیم .

 با توجه به عملکرد قابل قبول این شرکت در خصوص زمان تحویل پروژه مذکور ، انتظار می رود که موعد تحویل این پروژه نیز منطبق با زمان درج شده در قرارداد باشد .

در حالت کلی بر حسب محاسبات صورت گرفته زمان تحویل پروژه مهر ماه سال ۱۴۰۳ اعلام شده است .

*** مقیاس انتخاب واحد بر اساس دو مؤلفه خوش حسابی و دریافت امتیاز مثبت از تعاونی مسکن صورت می‌پذیرد .  

دسترسی پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲) چگونه است ؟

این پروژه از نظر دسترسی نیز در برتری با دیگر پروژه‌های مروارید شهر قرار دارد . به نحوی که می‌توان به سهولت به مراکز خرید ، اداری و تجاری و.. دسترسی پیدا نمود .

از اینرو در نزدیکی اتوبان همت، دریاچه چیتگر ، شهرک دانشگاه شریف واقع شده است . در حقیقت بهترین موقعیت مکانی برای ساخت آن انتخاب و در نظر گرفته شده است .

همچنین شما به سهولت می توانید به پمپ بنزین دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز از مترو نیز استفاده کنید .

فاصله پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲) از مراکز مهم شهر

بر حسب کیلو و متر

دریاچه

سه

بانک

دو

فرودگاه

پنج

فضای سبز تفریحی

یک

ایستگاه مترو

دو

بیمارستان

دو

مرکز خرید

دو

مراکز و ورزشگاه‌های ورزشی

چهار


 

*** اگر به قصد سکونت در تهران یکی از واحد‌های این پروژه را خریداری کرده‌اید ، آب و هوای مطلوبی در اختیار شما خواهد بود . به بیان بهتر در این منطقه از آب و هوای آلوده تهران خبری نیست و یک هوای پاک استشمام خواهید کرد .

شرایط خرید پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲)

شرایط و تسهیلات مناسبی برای این پروژه تعریف شده است و با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بهترین انتخاب با هدف‌ سرمایه‌گذاری و سکونت می‌باشد .

شرایط خرید پروژه بقیه الله ۲ به صورت مبلغ واریزی اولیه ، امتیاز ک اقساط تعریف می شود ؛

مشتریان که تمایل به خرید دارند ، بایستی مبلغی را به عنوان واریزی اولیه پرداخت نمایند . همچنین مبلغی به عنوان امتیاز نیز در نظر گرفته می‌شود که شما به عنوان خریدار موظف به پرداخت آن هستید . در ادامه با انعقاد قرارداد مابقی مبلغ به صورت اقساط سه ماهه بر حسب متراژ تعریف می‌شود .

همچنین پیش از عملی شدن خرید بایست در دفتر املاک مبایعه نامه‌ای تنظیم گردد . افزون بَر این مورد بایستی از شرکت استعلام تهیه شود تا خیال شما از بابت موضوعاتی نظیر موروثی ، توقیفی و.. راحت باشد .

نگاهی به پروژه مروارید ۲ با هدف سرمایه گذاری

برای سرمایه‌گذاری در ساخت و ساز المان‌های متعددی مطرح می‌شود که در نظر گرفتن آن‌ها متضمن موقعیت شما خواهد بود .

به همین جهت بایست به مواردی اعم از سابقه و اعتبار ، نقشه کشی ، سرعت و موقعیت ساخت دقت نمود .

 تمامی موارد بیان شده را می توان در پروژه مذکور مشاهده نمود . از این رو به عنوان بهترین گزینه سرمایه‌گذاری به شمار می رود .

شما با پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲) سرمایه‌گذاری ایمنی را تجربه خواهید نمود . آینده درخشانی در انتظار این منطقه است .‌

تیپ

متراژ

 تیپ a

صد و پنجاه و پنج متر سه خوابه

تیپ b

صد و چهل و پنج متر سه خوابه

تیپ c

صد و چهل و پنج متر سه خوابه

تیپ d

صد و پنجاه و پنج متر سه خوابه

تیپ e

صد و پنجاه و پنج متر سه خوابه

تیپ f

صد و بیست و پنج متر دو خوابه

تیپ g

صد و بیست و پنج متر دو خوابه

تیپ h

صد و پنجاه و پنج متر سه خوابه


جدول تیپ‌ها و متراژهای پروژه بقیه الله ۲

کلام پایانی

در طول مطالب بالا نگاهی جامع و کامل به پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲) داشتیم . با استناد بَر این مطالب می‌توان خصوصیت‌هایی اعم از ؛ موقعیت دسترسی آسان ، رزومه درخشان شرکت سازنده ، چشم انداز مناسب و ایده‌آل ، پلان معماری بی نظیر ، امکانات رفاهی عالی و... برای این پروژه بَرشمرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این پروژه بایستی

با کارشناسان ما در مجموعه آسمان هوم در ارتباط باشید . از شما متشکریم که در طول این مقاله ما را همراهی نمودید .



نمایش بیشتر

جدول امکانات

پارکینگ: طبقه آسانسور:
انباری به ازای واحد: اسپیلت
پکیج بالکن
تراس لابی
اعلام حریق دوربین مدار بسته
آنتن مرکزی سالن اجتماعات
هلی پد استخر
سونا جکوزی
نگهبان کارواش
شوتینگ جارو برقی مرکزی

برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-44740207


همه نظرها:

همه نظرها

پروه پروژه بقیه الله ۲ (مروارید۲)

شما به این پروژه چه امتیازی میدهید؟

لطفا با نظرات خود ما را در خدمات رسانی بهتر یاری کنید

نام

نام خانوادگی

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید